Ohhoh, osaan vihdoin käyttää tätä! Tosin en nyt ehdi maailmojani avaamaan, koska minun täytyy lentää syömään, jotta ehdin tehdä kaiken, mitä täksi päiväksi suunniteltu on. On vain jotenkin veto pois.. päiväunetkaan eivät auttaneet. No, kunhan tänään saan tanssin kuntoon ja laulun kirjoitettua... ja opeteltua, ehee. Ja huomenna keskityn monologiin ja menen Seinäjoelle. Tiistaina dialogi. Keskiviikkona Marilyn. Torstaina kertaus ja sitten Helsinkiin.